Trekhaken

De goedkoopste trekhaken van Nederland!

Door op onderstaande link te klikken komt u op trekhaken.nl waar wij montage-partner van zijn. U kunt hier door middel van het invoeren van uw kenteken precies zien welk type trekhaak voor u geschikt is en wat de kosten zijn. De totale kosten die hier vermeld worden zijn inclusief montage en btw. Ook kunt u meteen een afspraak maken voor montage wanneer het u uitkomt.

Sistema Gopren Veersysteem

Tim Coronel: "niet het verhaal maar de rij-ervaring overtuigt"

Sistema Gopren is een veerstabiliteit-systeem welke bestaat uit een aantal unieke rode P.U. elementen. Afhankelijk van het gewicht van de auto worden er 2 of 3 elementen op de achteras tussen de middelste windingen van de spiraalveer gemonteerd. De exacte plaats van de elementen wordt aan de hand van de toepassing ‘doorzakken, stabiliteit, bandenslijtage’ bepaald en de afstand tussen de windingen wordt opgemeten waarna de elementen geplaatst en vervolgens aan de bovenzijde verlijmd worden. De auto wordt niet stugger, het oorspronkelijke veercomfort ‘zoals het door de fabrikant bedoeld is’ blijft behouden. Sistema Gopren heeft een TUV en CE goedkeuring en een RDW toelating.

Wij zijn erkend dealer voor het monteren van Gopren elementen. U krijgt maar liefst 100.000 km garantie of 2 jaar op veerbreuk zonder kleine lettertjes! NIET TEVREDEN:  bent u niet tevreden …wij geven u een niet goed, geld terug-garantie!

Geschikt voor:

  • Auto’s met aanhanger of caravan.
  • Auto’s met LPG tank.
  • 4×4’s met zware belasting.
  • Bestelauto’s, stationcars en MPV’s.

Oplossing voor het niet aanlopen van de banden bij:

  • Verlaagde auto’s.
  • Auto’s met hogere inch maat en bredere ET waarde dan af fabriek.
  • Te zwaar beladen auto’s.

Uitvoerig getest door onder andere Autoweek, Autovisie, Autokampioen en KCK.

De voordelen:

  • Oorspronkelijk veercomfort blijft behouden.
  • Verminderde ongelijkmatige bandenslijtage en cupvorming.
  • Reduceren van vibraties in de achteras.
  • Minder zijwind gevoeligheid.
  • Minder onder- en overstuur.
  • Verkort de remweg.
  • Verbeterde stabiliteit.
  • Verbeterde wegligging.
  • 80% minder doorzakken bij belasting.

Het verhogen van de stabiliteit van bijvoorbeeld:

  • Slap geveerde auto’s (denk aan oldtimers).
  • Auto’s met een hoog zwaartepunt (grijs kenteken).
  • Auto’s met bagage op de imperiaal of in de skibox.
  • Auto’s welke permanenent zwaar beladen zijn (LPG tank, werkuitrusting).
  • Caravanrijders/aanhangers.
  • 4×4 met schroefveren.
  • Campers.

Het verbeteren van de wegligging van auto’s wat leidt tot:

  • Terugbrengen van het neutrale stuurkarakter bij auto’s met verzwaarde achterveren.
  • Directer stuurgedrag.
  • Betere grip van de banden (ook op nat en besneeuwd wegdek).
Scroll naar boven